Alle soorten heren jassen in één overzicht

Geplaatst op

Ook heren willen er steeds modieuzer bij lopen en steken steeds meer tijd, geld en moeite in het creëren van een leuke outfit. Ook een leuke jas mag hier uiteraard niet bij ontbreken. Maar wat voor soorten jassen zijn er voor mannen? Hieronder alle soorten heren jassen in een overzicht.

Een pufferjas

Deze jas is enorm trendy op dit moment en valt op door de donsverenvulling. Zo ziet de pufferjas er meestal wat breder uit en kenmerkt een puffer zich meestal door vakjes of andere details waar de donsveren in verwerkt zitten. Deze jassoort is een soort die zich ongetwijfeld de komende jaren zal blijven bewijzen als perfecte mannenjas tussen de zomer en winter in.

Een bomberjack

Dit stoere jack is tijdloos en bestaat al een enorme tijd. In de jaren 50-60 werden deze al gedragen door de marine, wat het stoere uiterlijk verklaart. Wist je dat de felle binnenvoering van een bomberjack is ontstaan doordat piloten dan vroeger bij het neerstorten in zee een teken konden geven met hun jas? Deze jassoort zal de komende jaren enorm trendy blijven en vele nieuwe merken zorgen ervoor dat ze een bomberjack in hun collectie opnemen.

Een parka

Een parka is een echte trendjas van de laatste jaren. Deze werd eerst alleen als wollen jas voor heren gezien op wintersport door het lange design en de bontkraag, maar tegenwoordig wordt de parka ook veel gedragen door jongeren als modegril onder vele merken. Ook deze jassoort voor mannen zal vermoedelijk aan de weg blijven timmeren de komende jaren en vele grote merken breiden hun parka jas assortiment fors uit.

Een trenchcoat

Een trenchcoat is een jas die voornamelijk door trendsetters werd gedragen. Echter dragen tegenwoordig steeds meer mannen een trenchcoat. Deze jas kenmerkt zich door de hoeveelheid knopen aan weerszijden van de rits en aan de flappen op de schouders die vastzitten met knopen. Vaak zijn trenchcoats gemaakt van leer of een andere lichte materiaalsoort.

Online heren jassen kopen

In deze webshop zijn bovenstaande jassoorten voor heren in vele designs, soorten en maten te bestellen. Wacht dan ook niet en check de webshop om een toffe jas aan je garderobe toe te kunnen voegen.